Dette udvalg af slutkunden til de billeder, du ikke har valgt nogen slutkunden. Efter download, kan du ikke længere ændre slutkunden.
Indtast en gyldig e-mail adresse til modtageren
Du er logget af på grund af manglende aktivitet. Log på igen for at fortsætte med at handle!
Du har allerede tilkendegivet, at du vil bruge en kontrakt eller andre salgsfremmende kode til dit køb.
Desværre kan du ikke kombinere flere salgsfremmende koder eller kontraktlige rabatter.
Af med Kampagnekode
Off kontrakt eller eksisterende kode
Vælg en af mulighederne
Den salgsfremmende kode, du indtastede er ikke gyldig.
En årsag kan være, at den periode, hvor kampagnen er udløbet, eller du er ingen billeder i vognen i denne kampagne.
I krisetider og i en intens informationsstrøm har billeder en vigtig rolle at spille. Mange brands og organisationer søger vejledning om, hvordan de kan finde den rette tone of voice i deres daglige kommunikation. Kan vi bruge glade billeder i en vanskelig tid? Semiotiker Karin Sandelin fra Kantar forklarer, hvad du skal overveje for at vælge de rigtige billeder.
Som image-kommunikatør og brand manager er det vigtigt at tage hensyn til situationens alvor
og sikre, at al kommunikation respekterer modtagerens aktuelle følelsesmæssige tilstand, men også at bevare brandets udtrykte identitet. I urolige tider vil vi gerne henvende os til stabile og sikre brands, som vi har et langsigtet og konsistent forhold til. Mærker, som vi genkender og forstår.
Hvad kan det konkret betyde? Karin Sandelin giver os tre forskellige eksempler.
Positive og fremmende perspektiver
Hvis du er et brand, der står for positive og positive perspektiver, så bør du fortsætte med at gøre det - med respekt for alt det, der sker. Det kan betyde, at du ikke vælger billeder, der viser boblende, sprudlende glæde i en svær tid, men i stedet varmt optimistiske motiver - en følelse af tilhørsforhold.
Beroligende pleje
Hvis du er et brand, der står for betryggende pleje, er det en god idé at fortsætte med at vælge billeder, der understøtter snarere end problematiserer. Det er det forhold, du har opbygget til din målgruppe, som henvender sig til dig for at finde stabilitet og det velkendte - en følelse af tryghed.
Indsigtsfuld seriøsitet
Og hvis du er et brand, der står mere for ekspertise og dybde, skal du fortsat vælge billeder, der repræsenterer seriøsitet, tyngde og kompleksitet fra insiderens side. Men det betyder ikke, at du skal være forfjamsket og forenklet, men at du skal bevare et intellektuelt og velovervejet perspektiv - en følelse af bevidsthed.
Billedet er en vigtig del af budskabet
Billeder spiller en vigtig rolle i vores hurtige informationsstrøm. Vi opfatter dem direkte og ubevidst. Billedernes symbolik påvirker vores opfattelse af budskabet, hvem der siger det og hvorfor. På denne måde opbygger de et forhold. De appellerer til os, skræmmer os, beroliger os eller stresser os. De påvirker vores følelser og vores perspektiver. Derfor er det vigtigt at overveje, hvilken historie billedet fortæller, og at det altid sker i en
sammenhæng.