Dette udvalg af slutkunden til de billeder, du ikke har valgt nogen slutkunden. Efter download, kan du ikke længere ændre slutkunden.
Indtast en gyldig e-mail adresse til modtageren
Du er logget af på grund af manglende aktivitet. Log på igen for at fortsætte med at handle!
Du har allerede tilkendegivet, at du vil bruge en kontrakt eller andre salgsfremmende kode til dit køb.
Desværre kan du ikke kombinere flere salgsfremmende koder eller kontraktlige rabatter.
Af med Kampagnekode
Off kontrakt eller eksisterende kode
Vælg en af mulighederne
Den salgsfremmende kode, du indtastede er ikke gyldig.
En årsag kan være, at den periode, hvor kampagnen er udløbet, eller du er ingen billeder i vognen i denne kampagne.
3 spørgsmål, der gør dig til en bedre billedkommunikatør
Med de rigtige billeder styrker du dit budskab, dit forhold til dem, du ønsker at nå ud til, og din brandpositionering. Når billederne arbejder sammen med layout, farver, tekst og valg af kommunikationskanal, er effekten størst og skaber et stærkt følelsesmæssigt udtryk, der repræsenterer det, du som afsender står for.
Men hvordan kan du holde en rød tråd gennem valg af billeder, budskaber og branding?
Vi har talt med semiotiker Karin Sandelin, som foreslår tre smarte spørgsmål,
som du kan stille dig selv, når du vælger billeder.
Karin Sandelin
Som semiotiker hos Kantar Sifo vejleder Karin Sandelin mange af vores største brands, organisationer og offentlige myndigheder om bl.a. billedsprog for at opbygge stærke og klare budskaber og brandidentiteter.
Et billede formidler en række betydninger, som vi opfatter både bevidst og ubevidst. Disse skal være i overensstemmelse med dine kerneværdier, uanset hvilken type billede det drejer sig om. Hvis autenticitet er vigtigt for dig, skal billedet også formidle autenticitet. Hvis du lægger vægt på individuel tilpasning eller kollektive løsninger, kan dette også formidles gennem billedet.
Eksempelbillede:
individuel tilpasning eller kollektive
løsninger
2. Er mine billeder følelsesmæssigt sammenhængende?
Ofte ønsker et brand at formidle et sæt værdier, som ofte er i modstrid med hinanden - lokalt og globalt, innovativt og rodfæstet, indbydende og sofistikeret. Ligesom en brandplatform skal være klar, skal billedvalget også være klart og konsekvent. På den måde er budskabet troværdigt, og du som afsender bliver anerkendt.
Fokuser på nogle få følelsesmæssige værdier, der ikke er i modstrid med hinanden, og definér gerne "hvordan". Hvordan er du f.eks.
en leder? På hvilken måde, hvilken type lederskab? Og hvordan kan du skildre det i billeder?
Eksempelbillede:
kollektivt lederskab eller individualistisk lederskab
3. Hvordan forholder billedet sig til normer?
Dit valg af billede er altid relateret til den visuelle, sociale samtale. Derfor er det vigtigt at være opmærksom på, hvem der er repræsenteret på billederne og på hvilken måde. Bruger du billeder, der viser forskellige grupper af mennesker, roller og relationer på en stereotyp måde? Billedvalg, der konsekvent formidler arkaiske kønsroller eller mangel på mangfoldighed, kan let påvirke brandets relevans for forskellige målgrupper. Dit valg af billeder
behøver ikke nødvendigvis at være udfordrende, men skal være velovervejet.
Eksempelbillede:
repræsentation af tilhørsforhold som individ eller i en gruppe