Detta val av slutkund gäller de bilder du inte än har valt någon slutkund för. Efter nedladdning kan du inte längre byta slutkund.
Fyll i en giltig e-postadress för mottagare
Du har blivit utloggad på grund av inaktivitet. Logga in igen för att fortsätta handla!
Du har redan angett att du vill använda ett avtal eller annan kampanjkod vid ditt köp.
Du kan tyvärr inte kombinera flera kampanjkoder eller avtalsrabatter.
Af med Kampagnekode
Off kontrakt eller eksisterende kode
Var vänlig välj ett av alternativen
Kampanjkoden du angett är inte giltig.
En anledning är kan vara att perioden för kampanjen har gått ut, eller så ingår inga bilder i kundvagnen i denna kampanj.
Naturen er en rig kilde til følelsesladede metaforer. Måske er det derfor så mange virksomheder og organisationer gør stor brug af naturbilleder. Når du skal formidle din employer branding-kommunikation via billeder, kan naturen udgøre et godt motivvalg. Men først skal du beslutte hvilken verden du vil bruge til at lokke og engagere nye og eksisterende medarbejdere med.
Lidt længere nede på siden finder du en film på et minut, en hurtigt læst hvidbog som uddyber det vi behandler i filmen samt et udvalg af billeder der er tilpasset til tippene. Men vi begynder med hvorfor det overhovedet er vigtigt at arbejde med employer branding-kommunikation.
Hæng på, og bliv en bedre billedkommunikator sammen med os!
Hvorfor skal du besvære dig med employer branding?
En hurtigt voksende arbejdsstyrke på arbejdsmarkedet hedder Generation Y. Inden for fem år forudses de at dominere arbejdsstyrken, og de søger job for helt forskellige lokaler end de ældre generationer. Blandt andet er bæredygtighed, fleksibilitet og en god arbejdskultur højt på listen.
Så har du spekuleret på hvordan du kan mødes og matche disse lokaler? Du har alt at tænke på, hvordan du kan tiltrække og motivere nye og eksisterende medarbejdere til at sikre dine evner. Ved hjælp af
naturlige billeder kan du finde de rigtige symboler der viser hvad du står for, mens du bruger motiver der minder om de værdier som de yngre generationer tilføjer lidt ekstra til: miljø, klima og bæredygtighed. Vind vinde!
Hvilke områder ønsker du at skabe forbindelse til?
Uanset hvilket budskab du ønsker at formidle, så kan du visualisere det med et naturbillede. Praktisk, ikke sandt? I denne serie vil vi give dig fem eksempler på budskaber i naturbilleder som du kan anvende til sætte din employer branding-kommunikation på billeder.
Tryghed og forankring
Spænding og dramatik
Frihed og muligheder
Kompleksitet og fordybelse
Visioner og mod
Se film her (på engelsk):
Bliv inspireret af vores udvalg af naturbilleder
Vi har udvalgt billeder der passer til tippene i filmen og hvidbogen. Klik nedenfor og nyd vores omhyggeligt udvalgte naturbilleder!
Tak til Karin Sandelin på Kantar Sifo, som vi har samarbejdet med på denne serie.
Kilde: Glassdoor for employers, Dale Carnegie Training og Sustainability Matters.