Dette udvalg af slutkunden til de billeder, du ikke har valgt nogen slutkunden. Efter download, kan du ikke længere ændre slutkunden.
Indtast en gyldig e-mail adresse til modtageren
Du er logget af på grund af manglende aktivitet. Log på igen for at fortsætte med at handle!
Du har allerede tilkendegivet, at du vil bruge en kontrakt eller andre salgsfremmende kode til dit køb.
Desværre kan du ikke kombinere flere salgsfremmende koder eller kontraktlige rabatter.
Af med Kampagnekode
Off kontrakt eller eksisterende kode
Vælg en af mulighederne
Den salgsfremmende kode, du indtastede er ikke gyldig.
En årsag kan være, at den periode, hvor kampagnen er udløbet, eller du er ingen billeder i vognen i denne kampagne.
Komposition og lyssætning er helt i orden, men har du tænkt over, hvad farverne i dine billeder siger om dig og dit budskab? Farver på billederne er stærke bærere af følelsesmæssige stemninger, og de kan derfor forstærke budskabet
i din kommunikation.
Sammen med semiotikeren Karin Sandelin fra Kantar Sifo har vi undersøgt, hvilke forskellige signaler og stemninger der formidles af nogle af de forskellige farver i billederne. Længere nede på siden kan du downloade en uddybende
hvidbog om emnet. Har du travlt, og vil du gerne klikke direkte ind på billederne? Der er naturligvis genveje til de forskellige billedeksempler. Læs videre, og bliv en bedre billedkommunikator sammen med os!
Ønsker du yderligere oplysninger om, hvad disse fem farver signalerer og få hjælp til at huske det? Download vores hvidbog, og print den ud for at få noget skøn weekendlæsning! Måske noget, du kan forære dine kolleger, så de også kan blive inspirerede?